środa, 24 stycznia 2018

Jak sprzedać konia?

Wróciłam do gry po dość długim czasie.
Zbieram sobie na fajną kopię a tu brakuje kilku srebników... :(
Postanowiłam sprzedać konia (bo czemu nie?) mam w stajni 4, większość w cenie 10, jeden był droższy 1500.
Nagle zastanawiam się jak go sprzedać?
Pierwsze co mi przychodzi do głowy to rynek... no ale nie da się ściągnąć konia do plecaka (co jest dość logiczne) konie też kupuje się w zakładce sklep a nie rynek, więc gdzie?
No jednak na rynku ;) ale nie jest to aż tak oczywiste jak się może wydawać...

Aby uzyskać dostęp do konia należy kliknąć w ikonkę z człowieczkiem ;)

Następnie uzyskujemy dostęp do naszych wszystkich używanych narzędzi/ubrań/zwierząt.
Konia należy przeciągnąć do aktualnie dostępnego sklepu (aktualnie broń).



Dla niektórych może wydawać się to oczywiste... ja dziś zmarnowałam na to jakieś 20 min. :)
Dawniej kilka razy sprzedawałam konia, ale przerwa była bardzo długa. Ten blog powstał na specjalnie stworzonej dla niego postaci. Kolejne posty będą już na aktualnej postaci (była cały czas... ale chciałam pokazać grę od początku, czyli co pokaże sowa, jak się zarejestrować itp.)

Miło mi było przeczytać kiedyś na forum gry, że ktoś uczył się z tego bloga grać! :)
Postaram się pokazać jeszcze trochę wskazówek - piszcie w komentarzach co Was interesuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz